Älskade Alicia

Hejhej!
Förlåt att jag inte har bloggat på väldigt länge, men jag har inte mått så bra och så...
 
Men det här inlägget ska inte handla om mig, utan om min underbara vän Alicia!
Idag fyller du 14 år och snart har vi känt varandra i 8 år, alltså mer än halva våra liv! Helt sjukt hur snabbt tiden har gått!
Nu skulle en "vanlig" tjej i våran ålder skirva en hel text om dig och alla minnen vi har tillsammans, men jag hoppas du redan vet att jag älskar dig sjukt mycket och att du själv kommer ihåg massa olika härliga minnen tillsammans med mig!
 
Just nu är vi nere i Herrljunga och förhoppningsvis hoppar och tränar för fullt. Alltså är det här ett tidsinställt inlägg!
Alicia, jag hoppas verkligen att du får en toppendag nere i Herrljunga med alla härliga personer runt om!
 
Det här är kanske inte det inlägget som du önskar dig på din födelsedag, men det gör inget!
 
  
Här är den finaste människan på jorden!↑ (bilden är ett år gammal)
 
Grattis ännu en gång bästa du!♥
 
©Copyright by Sofia

Kommentarer
Alicia säger:

Taaaaaack bästa du!!! ❤❤❤

2013-03-26 | 15:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback