Svaren kommer snart!

Hejsan! :)
Förlåt att jag inte har bloggat på länge! Jag har inte orkat men jag ska börja blogga bättre nu! :)
I helgen var jag på det sista lägret för utvecklingsgruppen 2012 + uttagning för 2013! Jag kommer sakna utvecklingsgruppen 2012 fööör mycket!! Det är seriöst det roligaste som har hänt mig! :D Jag kan inte beskriva det! Alla där är så himla underbara! Det är ju för sorligt att det är några som inte får vara med längre eftersom de är för gamla! Vi kommer ju träffa dem på tävlingar och så! Men det är ju inte säkert att jag kommer med det här året också, men vi får hoppas!
 
Men sen vill jag bara säga att jag kommer svara på frågestunden i helgen så ifall ni vill fråga nåt är det bara att fråga på! ;)
 
Här får ni första bilden jag la ut här på bloggen ↓
Jag ser lite konstig ut där men jag ser väl alltid konstig ut. Haha ;)
 
© Copyright by Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback