Julkalendern - 4 december

Hej! Nu är det 4 december och det är bara 20 dagar kvar till julafton! :D Fast jag har inte köpt en enda julklapp... Men jag ska nog göra det någon gång i veckan!
 
Som "lucka" nummer 4 kommer lite musiktips! Men jag tror att jag har en lite anorlunda musiksmak men aja!
Jag gillar verkligen dubstep (och lite annan musik men dubstep är riktigt bra enligt mig)! Så ni kommer få två "spalter" (eller vad man nu kan kalla det) men både dubstep musik (eller något som är likt dubstep) och sen en med lite andra låtar!
 
Dubstep:
We'll be coming back (Killsonik remix) - Calvin Harris feat. Example
I cant stop - Flux Pavilion
Certified Banger - Magnetic Man
 
Olika låtar:
The botten is nådd - Timbuktu
One Day/Reckoning Song (Wankelmut remix/Radio remix) - Asaf Avidan & the Mojos
Boy with a Coin - Iron and Wine
 
Såklart finns det flera bra låtar men jag bara tog några nu! Hoppas ni gillar dem :)
 
Ha det så bra!
 
©Copyright by Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback