Julkalendern - 24 december - JULAFTON

Hejhej och GOD JUL! :D
Idag är det ju julafton! Så underbart! Jag älskar julen! Det är så härligt, mysigt, roligt osv. Är det bara jag som älskar att köpa och ge julklappar? Det är jätteroligt när man får se vad de tycker om det man har gett. Men aja, jag orkar inte förklara mer.
Men som en julklapp till er kommer jag ha en frågestund här! Ni får fråga vad ni vill men jag kommer inte svara på frågor som är för privata.
 
Hoppas ni får en underbar jul!
©Copyright by Sofia

Kommentarer
Sara säger:

Hejsvejs XD
1. Vilken var din första kamera?
2. När fyller du år? :)))))
3. När började du fota på riktigt, alltså när kom ditt intresse för foto?
4. Hur länge har du gått på trampolin?
ja hehhe, GOD JUL :D

2012-12-24 | 13:47:02
Anonym säger:

Shooo..
Är trampolin en svår sport?
Har du gått på nått annat en trampolin?
Tack för mig!

2012-12-30 | 21:25:41
anonym säger:

Bästa minne? Vad gör trampolin till en sån rolig sport? Vilka är dina närmsta vänner?

2013-01-02 | 15:40:52
anonym säger:

Vad använder du för smink?
Varför valde du just trampolin?
Vill du gå på något annat?

2013-01-07 | 12:59:23
Anonym säger:

När är du född?
Är du kär?
Tycker du att du är snäll mot alla?
Är du snygg tycker du?
Vad tror du andra tycker om dig?
Är du bra på att sjunga?
Gillar du fotboll?
Gillar du spenat?
Hur många nära vänner har du?
Vilka/vem är din bästis?
Gillar du Sverige ?
Tycker du att din blogg är bra?
Har du haft några andra bloggar innan denna?
Vilka? Namn?

2013-01-08 | 21:14:15
Agnes säger:

Skulle du vilja byta klass ?
Till vilken ?
Skäms du över att du är kär i D....?

2013-01-08 | 21:17:35
:) säger:

One direction eller Justin Bieber?
Vem gillar du mest i 1D?
Hur skulle din din drömkille vara?
Drömmar om livet?
Vad vill du bli när du blir stor? Varför?

2013-01-18 | 22:56:24
. säger:

Kändis-crush?
3 saker du skulle ta med dig till en öde ö?
Om du fick 5 önskningar vad skulle du önska dig? (bara om dig själv)
Om du fick 5 önskningar om vad som helst, var skulle det vara?
Vad gillar du mest med din kropp?
Vad gillar du minst med din kropp?

2013-01-27 | 11:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback