Julkalendern - 19 december

Hejsan! :)
Idag var det den sista skoldagen! :D Jag kan inte fatta det! Imorgon får vi jullov!! :D Jag behöver verkligen lov just nu... Men jag kommer sakna alla kompisar i skolan, såklart!
Men imorgon börjar vi 9.45 och sen slutar vi någon gång vid 11.30. Sen när julavslutningen är klar ska jag, Lovisa (min syster), Axel och Martina (våra kompisar) gå på The Hobbit på bio! :D
 
Men nu är det ju den 19 december och alltså den 19 "luckan" i min julkalender :) Och här får ni tre saker om mig!
 
  • Jag gillar inte att skriva punkt i sms, inlägg eller nåt sånt, för jag tycker att det ser så tråkigt ut - nästan som att man är sur ;)
  • Jag är avundsjuk på min mamma för hon har precis fått Photoshop CS (fast jag vet inte vilket...)
  • Jag vill jättegärna att vi ska köpa ett nytt hus för jag tycker att min rum är för litet...
Hade så bra! :)
 
©Copyright by Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback