Julkalendern - 10 december

Hej!
Idag är den bara två veckor kvar till julafton! Åh, jag längtar så sjukt mycket!
 
Eftersom jag redan har skrivit lite udda saker om mig tänkte jag att jag skulle skriva några saker som är lite mer "normala".
  • Jag är 160 cm lång, eller om man ska vara exakt är jag 159,7 cm... Jag har har inte växt på nästan mer än ett år
  • Jag har storlek 37 på skor och nästan alla jag känner har sagt att jag har jättesmå fötter
  • Jag har "fel" på fötterna (jag har hålfot) så jag får ont i fötterna lättare än andra
  • Min favoritfärg är typ blå (alla nyanser) och turkos
  • Mitt favoritämne är idrott och det är också det jag är bäst på
Hoppas ni fick ännu en bättre bild av mig! :)
 
Ha det så bra! :)
 
©Copyright by Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback